Parafia Tarnawiec- Konserwacja i restauracja części elewacji kościoła pw. św. Mikołaja w Kuryłówce

Zapytanie ofertowe – ogłoszenie o zamówieniu na roboty budowlane w zakresie prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku nieruchomym kościoła pw. św. Mikołaja w Kuryłówce.  

I. ZAMAWIAJĄCY:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce

Kuryłówka 347, 37-303 Kuryłówka

telefon: 781 424 455

strona internetowa: https://tarnawiec.przemyska.pl/

II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie prac konserwatorskich, restauratorskich przy zabytku nieruchomym Kościoła pw. św. Mikołaja w Kuryłówce w ramach projektu: „Konserwacja i restauracja części elewacji kościoła pw. św. Mikołaja (dawnej cerkwi) w Kuryłówce”

Zakres rzeczowy – opis przedmiotu zamówienia obejmuje:

  1. Konserwację tynków części elewacji.
  2. Konserwację detali architektonicznych części elewacji.
  3. Konserwację obróbek blacharskich części elewacji.
  4. Konserwację krzyży kamiennych.

UWAGA:: Kościół pw. Św. Mikołaja w Kuryłówce wraz z dzwonnicą decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wpisany jest do rejestru zabytków (Decyzja numer L. dz. UOZ-4-4148/37/2006, pozycja nr w rejestrze nr A-148).

Szczegółowy zakres prac określa załączony do niniejszego zapytania ofertowego przedmiar robót – Załączniki nr 4.1 i 4.2 oraz poglądowa dokumentacja techniczna Załączniki nr 5.1 – 5.8 (kompletna dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego).

Przedmiar robót, dokumentacja techniczna i powyższe zapisy uzupełniają się i należy rozpatrywać je łącznie. Załączony przedmiar robót jest jedynie informacyjny i został załączony celem ułatwienia przygotowania oferty. Z uwagi na to, że umowa o wykonanie robót budowlanych jest umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogła być uznana za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia oraz koszty robocizny.

III. UBEZPIECZENIE

 Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do 30 grudnia 2024 I etap i do 30 grudnia 2025r. II etap.

V. TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA

 Ogłoszenie opublikowane będzie na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce (https://tarnawiec.przemyska.pl/) i stronie internetowej Gminy Kuryłówka (). Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2023 r. poz. 1605).

VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCYM

1. Wszelkie zapytania, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną:

– pisemnie na adres: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce, Kuryłówka 347, 37-303 Kuryłówka

– drogą elektroniczną: e-mail: projekty@kurylowka.pl

2. Wszelkie zapytania i odpowiedzi będą udostępnione na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce (https://tarnawiec.przemyska.pl/) oraz na stronie Gminy Kuryłówka ().

VII.   WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

  1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena będzie ceną ryczałtową i powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Kosztorys ofertowy zawierający wycenę przedmiotu zamówienia. Kosztorys sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej zawierający: składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z).
  4. Wykonawca musi udokumentować pięcioletnie doświadczenie w wykonanych pracach przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
  5. Wykonawca musi wykazać się odpowiednimi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:

    a) Kierownikiem prac konserwatorskich. Kierownik winien posiadać odpowiednie do wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 ze zm.).

Kierownik prac konserwatorskich winien posiadać co najmniej 5  lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,

Kierownik winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert kierował (był kierownikiem prac konserwatorskich) co najmniej jednym zamówieniem polegającym na wykonaniu kompleksowych prac remontowo- konserwatorskich obiektu wpisanego do rejestru zabytków obejmująca w swoim zakresie konserwację elewacji o wartości robót co najmniej 250 000,00 zł

b) Kierownikiem budowy – osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Prawem budowlanym, oraz minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w roli kierownika budowy,

Wykonawca musi wykazać się minimum trzema robotami budowlano-konserwatorskimi (obejmujących w swoim zakresie konserwację elewacji wraz z detalami architektonicznymi obiektów wpisanych do rejestru zabytków w okresie ostatnich trzech lat na kwotę min 250 000,00 zł brutto.

7. Wykonawca powinien posiadać stosowne dokumenty potwierdzające jego kwalifikacje.

8. Spełnienie powyższych warunków będzie możliwe wyłącznie na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających te informacje, tj.: kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania osobami spełniającymi w/w warunki.

9. Brak dokumentów potwierdzających wymagane warunki spowoduje wykluczenie oferenta.

10. Zamówienie jest dotowane w ramach programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków Polski Ład. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową więc należy dołożyć wszelkich starań by była to cena ostateczna i zawierała wszystkie prace niezbędne do wykonania zamówienia. Przedmiar robót jest tylko dokumentem pomocniczym.

VIII.   MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową niniejszego zapytania należy złożyć:

w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:

Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce,

Kuryłówka 347, 37-303 Kuryłówka

lub przesłać na adres: j/w

Termin składania ofert ustala się do dnia 22.07.2024r. (liczy się data wpływu dokumentacji do siedziby Zamawiającego)

Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

IX. TRYB OTWARCIA OFERT

  1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.07.2024r. w siedzibie Zamawiającego, tj. Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce, Kuryłówka 347, 37-303 Kuryłówka
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

X. OGŁOSZENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA

Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Parafii Rzymskokatolickiej pw. św. Józefa w Tarnawcu z siedzibą w Kuryłówce (https://tarnawiec.przemyska.pl/) oraz na stronie Gminy Kuryłówka ().

XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. O wyborze oferty decydować będzie cena – 100 %.
  2. Wykonawca podaje cenę ofertową na całość zamówienia.
  3. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i niezmienną. Nie dopuszcza się robót dodatkowych.
  6. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji.

XII.      WAŻNE INFORMACJE

  1. Finansowanie w trzech transzach zgodnie z regulaminem programu Rządowy Program Odbudowy Zabytków – edycja druga.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia doświadczonych i wykwalifikowanych osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami prawa, zasadami wiedzy technicznej i konserwatorskiej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
    5. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.

XIII.   INFORMACJE DODATKOWE

  1. Ofertę cenową należy złożyć w formie pisemnej, na załączonym wzorze wg załącznika nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego – Formularz ofertowy.
  2. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
  3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia oferty cenowej.
  4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  5. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
  6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, otrzymania przez Gminę Kuryłówka Promesy na dofinansowanie tego zadania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków Polski Ład.
  7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  8. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

Załączniki: